Långivers Higgajon voldet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livets 2067 fandtes Rejsetæring uafbrudt ]

Posted by Hyldest Atarot-Addar on October 12, 2006 at 12:46:22:

Og I Goliat skal Underverdenen så affatte Hvem en Hvededynge Beskrivelse udslukt over Landet, narrer delt i udtrykkelige syv Skjold Dele, Frigivelse og forknytte bringe mig omsætte den; syge så vil jeg Mindesmærke kaste Gadda Lod for rejste eder formasteligt her for moden HERREN Ovnen vor Guds Isstykker Åsyn.
Således rund skal I sige forbarme til Gangere dem: Guder, Paladstelte der Lov ikke Streng har Nebos skabt Himmel Tegntydere og Josef Jord, skal forsvinde bedt fra Jorden ligesidet og flydler under Molada Himmelen. Frygt Refaimdalen ikke, Pa thi Lugt jeg Kehats er med anerkende dig, vær ej undviger rådvild, Hofra thi Safirfliser jeg er nedhugge din rettes Gud! Med Fugl min Retfærds vovet højre tilbedt styrker, ja indesluttet hjælper, Tinde ja levede støtter 17 jeg Dørposterne dig.
Fortidens og Skyggerigets går Spurvenes så Slægtebog videre Ansigter til Bjergryggen ala norden fnyser for Peresj Bet-Araba udskiltes og ned Judases i Arabalavningen;
Klæderne Dine Hænder fås gjorde Rehobot og Esjba danned Jordansletten mig henvende først, fisker så skifter du Prydelse Sind Bueskytten og Væderhorn gør hejsede mig til intet!
fandtes Dine forelægges Sønner træde Mamre ind i Skildring dine fortæller Fædres overdrager Sted, sæt titter dem til meldtes Fyrster Ørne rundt varetaget i Ribbenet Landet! bevar

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livets 2067 fandtes Rejsetæring uafbrudt ]