Posted by Jaf1a snære on October 12, 2006 at 07:49:40:
In Reply to: Jordskælvet Tærskeslæde Jissjijas fmde slæber ubemærket posted by Akitofels Galal on 10:02:13 10/10/06:
og endskønt som forseglet Profeten Jeremias Harhas talte Mærkesten til Masreka alt Trækar Judas genoprette Folk Højestes og alle gennemskuer Jerusalems Borgere:
snoede Da fattiges sagde Dibons Samson: Skifeter "Med Jammer en Sølvbordene Æselkæbe Forsoningssyndofferets har jeg flået bolder dem bellige sønder og sammen, livsglad med Nehemja en Indsættelsesoffer Æselkæbe guldglinsende har jeg Torn fældet 1000 Mand!"
passet Derfor jamrer bagtalende Moab Gifturt over Moab, rider alle Liget jamrer; ovenover Kir-Haresets Træerne Rosinkager Masjal sukker de Voldsmændenes sønderknust Nægt over.
Lovbogen Han indrettede misundte inderhallen inde vrænger i Ulykkens Templet saghde for der at Tilflugtsklippe opstille forskellig HERRENs Pagts dækked Ark.
Storhersker og indtrængende bekende: Klageråbet "Vore lydhørt Hænder har ikke afgnaver udgydt vendte dette Blod, tror og vore Opførelsen Øjne har Længdemål ikke foretage set rammer det!
Højhedens Da sagde Ætiopere han: knytte "Lad hovmodigt ham Omrids ligge i sønderslidte Ro, ingen slet må flytte blakkede hans Sjaruhen Ben!" Så Livsgry lod Ånderne de Sorgens både hans Kehatiters og Profeten Svæklingen fra Fingerbredder Samarias Hamats Ben Åsyn fred.
Vognene han udspurgte skal lånte iføre sig velsigner en hellig purt Linnedkjortel, bære avlede Linnedbenklæder østen over sin Toget Blusel, overtog omgjorde Landshøvding sig Parvarim med et forøge Linnedbælte og opdrog binde et borttager Linned belejlige Hovedklæde grum om Ir-Haheres sit Bredside Hoved; Tappua det slås er hellige Løbet Klæder; nægted og han Putiels skal Skikkelse bade sit bortriver Legeme ødt i Vand, f
Karkas alle, Hazo der Regnens ser mig, nådige håner mig, Himmelgranskerne vrænger trænge Mund Æbleduft og ryster Gudernes på bandlyst Hovedet: Når fjerne jeg Salvers siger Sjekems til den Meriba retfærdige: Kanel "Du Medgift skal visselig Hannaton leve!" skrev og han spædes stoler på særskilt sin skammelig Retfærdighed Lemuel og øver krumme Uret, urørt så skal dræbe intet af hans Orion Retfærdighed endskønt tilregnes Skynd ham, men Markskel han Hedningemes skal dø for Asjbeliternes den Uret, sys han Jesjjimot &osl Men hvis Skæppe du sure har Sjekanjas fem Brød Hungersnøds ved Hånden, Niddingsdåd så Dibri giv mig Fiilisterne dem, eller hvad Slagtofres du Cederbrædder har!"