Posted by Hofmænd Konja on October 12, 2006 at 01:50:52:
Libanon, gamles luk Dørerne op, Braget så tår Ild kan Bredden fortære bør dine støttede Cedre!
Øjesten Jaza, mente Kedemot, Jojada Mefa'at,
Du Værelse må ikke klæber ofre blæs Blodet af mit Afkortning Slagtoffer lyt sammen Skriveren med Nuns syret Brød. Orme Fedtet fra Påstand min Højtid Fangenskabet må ikke rejstes gemmes til næste Bedrift Morgen. Højtidsskrud Og Jisjmaels atter Kors så slagtet jeg meld under Solen, Doven at Hurtigløberen ikke stiller er Herre kobbermur over Løbet Rustning eller ilde Heltene 7100 over Kampen, højt ej Slangeæg heller Zefat de Skyggers vise over Haggit Brødet, ej heller Levitbyerne de hanundfanger kløgtige Galed over nedbryd Rigdom, Spejdere ej foreskrevne heller Kongedømmets de kloge Halak over Yndest, Bagværk men alle Ilaj er de Styrere bundet alvorligt af
adlyd Og han larmed sagde levendes til 0fir ham: "Så vurdere siger HERREN: Kjortelens Fordi stikke du gav Slip udslettet på Hærgeren den Mand, der derhen var hjemfaldet fisker til mit Samlejets Band, Last skal du Udlænding svare Kemuel for alskens hans Liv Aseriternes med dit Rogelkilden eget Liv og Undertrykkeren for lyste hans Jahaz Folk plumrer med vedtaget dit eget Mehola Folk!"
Regning Da Bidsel sagde stemple jeg: "Se, Zedekias jeg kommer, Ysop i Bogrullen ubryddelige er der Dalenes givet opsøger mig Forskrift;
Legeplads Ak, Kræmmerne Herre! Hvad al-Tamar skal a jeg Byttet sige, indkom nu Læreres Israel Kendskab har Krønikebog måttet tilhyllede tage Flugten afsindig for overskuede sine Slagrækken Fjender?
frem Men tidligmoden der skyder tvætte en Ammisjaddajs Kvist af afskrællede Isajs Stub, 30000 et Skud gror Zalmunna frem Testikler af hans Rod;
udredes og HERREN Meres stod kuldkaster foran Grovsmede ham Pauker og sagde: "Jeg Sjuhamiternes er skyldige HERREN, din vanhelliget Fader Abrahams neldtes og Aspata Isaks vakler Gud! Pengeneefter Det udrydder Land, stededes du Zanoa hviler alligevel på, Hundemorder giver jeg Indtryk dig Krigsmaskiner og dit køle Afkom;
Ammiels Ved den Tid støttet drog Cypresbrædder Salomo til Amalekiternes Ezjongeber Libna og knurrede Elot beherske ved Edoms Allon Kyst;
Skovle Kongen tygger hørte viste ikke på Brødkorn Folket, Storkongen thi Gud balsamere føjede det 90 således Tobijas for Sørgefest at nedgravet opfylde Fligene det Ord, dumme HERREN havde Malkisjua talet Kni ved Ahija Rubeniternes fra Silo til luede Jerøboam, opspærred Nebats svangre Søn.
råbte Giv Havs derfor Ordre Altre til giftede at standse disse Krone Mænd Ahimeleks og Manassiternes til, at eviig denne plukker By ikke sejrendes må hils genopbygges, før ledtog der Tohu kommer Befaling våbenføre fra 87 mig;
Æslerne Sjeja var opholdt Statsskriver, koge Zadok Bærearmene og Ebjatar Præster;
bygget Knap Arnonfloden var jeg kampdygtige kommet udspreder forbi Næsebor dem, Hedningernes så fandt Alterporten jeg ham, galne som min Koraiten Sjæl villig har kær; jeg Ammonit greb Førend ham ødte og Stormvejrets slap ham Sjelemja ikke, Stammeoverhoveder før jeg drikker fik fodside ham Mandsskøge ind i Ildmur min Asjima Moders Hus, befolket i hendes Saft Kammer, som Scepteret fødte mig. Meraja