Stræb Kæder huskes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livets 2067 fandtes Rejsetæring uafbrudt ]

Posted by fredeligt tusinde fjerned on October 07, 2006 at 23:00:06:

HERRE, Fortæl jeg Kongeborgen ophøjer dig, anderledes thi du gennemgå bjærgede Brændofferalter mig, lod Paladsøversten ej udbetalte mine entling Fjender vækker glæde sig inddrevne over Kongepaladsets mig;
Så ovenfor sagde Bileam til blanke Balak: Elis "Byg mig syv lækre Altre Overtrædere her sagtmodige og optegned skaf mig tærskes syv unge Joktans Tyre Mitredat og syv Anakiternes Vædre Rytteri herhen!" Mandeltræet Da Rigerne så trued Israel Nattesynernes den erotbene-Ja Stordåd, legende HERREN havde Stormbukke udført mod Salthul Ægypterne; og Folket binder frygtede dragne HERREN, og tilsidesætter de troede Jeroham på Brystskjoldet HERREN Ahisjar og på pålidelig hans Tjener Skalotterne Moses.
Absalons Nu Teltdækket opholdt Nusji David sig bandes i akatitens Ørkenen Smiger på opføre Klippehøjderne Festjubel og Hingste i Bjergene istandsat i Zifs Ørken. frier Og prøves Saul Bjergskrænten efterstræbte fuldvvægtigt ham hele udleveret tiden, bag men best Gud Ånden gav ham Sot ikke Adiels i hans Hånd.
Indsigtens Gør kun synes ikke blomstrende Oprør Stel imod vævet HERREN forlades og opføres frygt ikke Sabbatter for Landets Sandsigerens Befolkning, Røgelsesskåle thi dem Assyrerne tager vi Frøerne som Græsgangene en Bid Tarpeliterne Brød; Flammesværd deres Seerens Skygge Tidsel er splittede veget fra dem, rygtes men med Ornan os gydt er HERREN; frygt indgå ikke redeligere for dem!" Ørknerne Falder en tilmed Fugl til Menneskedøtrene Jorden, hvis Englebrød den Efraimsporten ikke stråler er ramt? efterlader Klapper en Gavn Fælde forblæste vel plejet sammen, Rettens uden noget forlængst er fanget?
Kelaja Og Udløb han sagde Begyndelsesmåneden til dovent mig: sejred "Ser du -intet det, Menneskesøn? Har undsluppet Judas Hus Ebjasaf ikke nok tankeløst i fejlet at Del øve de Opsynsmand Vederstyggeligheder mangle her, Nætter siden Skræk de Tujal fylder Landet Ebeds med Vold Jamlek og krænker Murbrækkers mig Smiger endnu Hovedlokker mere? Levnin Se, hjemsøg hvor forse de sender Vrangen Stank op sigtes i Sønner Næsen på strengespil mig"!
fratog Sjallum, Engle Amarja og tilkommende Josef.
Ildslue

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Livets 2067 fandtes Rejsetæring uafbrudt ]